Rozhovor s Lisy

15.01.2013 16:37

Takže zde máte první rozhovor-s bezva hráčkou Lisy. Doufám, že se vám bude líbit...

 

Já: Ahoj, jsi už úspěšná hráčka, přes 500 odsloužených dní, to už něco znamená. Jak jsi se k Howrse dostala?

Lisy: Ahoj,úspěšná je moc silné slovo.. Každopádně jsem na něj narazila náhodně-přes reklamu na youtube.com ;-)

 

Já: No jak myslíš-při mých odsloužených dnech(něco přes 200) ti fakt úspěšná říkám... A které plemeno máš nejraději na Howse?

Lisy: No jak na Howrse tak v realitě vítězí Fríský kůň. Miluji jeho ladné pohyby, černou srst, dlouhou vlnitou hřívu.. No prostě všechno.

 

Já: Já mám taky nejradši frísy. A už máš nějakou chovnou farmu frísů?

Lisy: Jasně! Fríské koně chovám již od mého začátku na Howrse.. Farma se jmenuje Sleepy Đream a jsem na ni velice hrdá:-)

 

Já: Já s chovem fríských koní teprve začínám. Mohla bys mě a všem ostatním, co s nějakým chovem začínají říct, co je v chovu nejdůležitější a jak vychovat dobré koně?

Lisy: Tak hlavní je si koně vytrénovat, aby měli co nejvyšší dovednosti a 100% BLUP-pak se koně šlechtí atd.. Nejlepší je si nějakého dobrého koně, s vrozenými dovednostmi a GP koupit a pak odchovat svého.. Vlastně já díky tomu v chovu získala již 970 dovedností. Není to mnoho,ale mně to stačí. Nechci být nejlepší. :D

 

Já: Děkujeme za rady. Asi tady jsou i koně s více dovednostma, ale 970 je taky hodně... A jak získám vysoký BLUP?

Lisy: Vytrénuj koně na 3 nejlepší dovednosti(ty poznáš u genetiky),vyhraj 20 soutěží a máš splněno ;-)

 

Já: Tak ještě jednou děkuji za rady. A poslední otázka: máš nějakou oblíbenou moderátorku nebo je máš všechny stejně ráda?

Lisy: Mám je ráda všechny, ale asi Spiritka. ;-)

 

Já: Díky za rozhovor.